PracaGrupypl.praca.dyskusjeAutentyk z CV › Re: Autentyk z CV
  • Data: 2005-07-25 09:51:32
    Temat: Re: Autentyk z CV
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > W odpowiedzi na ogłoszenie o pracę dla programisty w naszej firmie
    > (wymagania:
    >     * doświadczenie w projektach w technologii Java lub J2EE
    >     * znajomość Spring, Hibernate, Ant, Eclipse, UML
    > ) przyszło CV w którym możemy przeczytać (pisownia oryginalna):
    >

    > "... o językach Basic, Java, Cliper, dBase mam bardzo złe zdanie, są dla
    > mnie pseudo językami i tak np. Java jest ekstremalnie
    > uproszczonym językiem, wystarczy porównać do OCaml-a i zarazem o bardzo
    > małej efektywności a w konkluzji niegodna poznania."

    btw: przyszlo mi do glowy, ze moze ten kandydat mogl widziec siebie jako
    pewnego rodzaju zbawce, bezkomprowisowego naprawiacza swiata. On dal wam
    szanse - wystarczy, ze go zatrudnicie, a on, korzystajac z sily swej perswazji
    wyjasni wam dlaczego wszystko co robilisice wczesniej jest bez sensu. Wtedy,
    podziwiajac jego wiedze, dostapicie oswiecenia, i zaczniecie przepisywac
    wszystko na C, OCalmla i MLTk. I bedziecie developowac dlugo i szczesliwie.

    A.