PracaGrupypl.praca.dyskusjeArgumenty o podwyzke - jakie ? › Re: Argumenty o podwyzke - jakie ?
  • Data: 2005-10-22 13:53:21
    Temat: Re: Argumenty o podwyzke - jakie ?
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-10-2005 o 15:44:09 Dawid <p...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Moje pytanie tu stawiam moze dosc wczesnie ale juz w tej chwili zaczynam
    > sie
    > rozgladac za inna praca. Powod ? - brak podwyzki (obiecanej) przy drugiej
    > umowie, male wynagrodzenie, po za tym wiem ze ciezko jest powalczyc o
    > wieksze
    > pieniadze choc firma swietnie prosperuje.

    wiesz? a próbowałeś?

    > Argumetny jakie mi przychodza do glowy gdy zaczne juz negocjacje to
    > wzrost
    > kosztow zycia po wejsciu do uni, wzrost inflacji....

    Ani ciebie nie obchodzi sytuacja firmy, ani firmy nie obchodzi, ile
    wydajesz i na co.

    "Podoba mi się tutaj i widzę siebie w tej firmie w przyszłości, ale sądzę,
    że moja praca jest warta więcej niż te 1800 złotych, które mi płacicie
    dotychczas. Według mnie, 2200 byłoby odpowiedniejszą kwotą. Co Państwo na
    to?"

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogsome.com