PracaGrupypl.praca.dyskusjeAlkoholizm › Re: Alkoholizm
  • Data: 2006-10-31 21:20:16
    Temat: Re: Alkoholizm
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ei8bcl$7e0$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:ei8b0m$cro$1@inews.gazeta.pl leszek

    > No takiego to pewnie, że nie. ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jotte

    Rozmawiałem dzisiaj ze znajomym psychiatrą (jest orzecznikiem w ZUSie) i
    powiedział, że teoretycznie jest to możliwe. Szukam tylko jakiegoś
    praktycznego przykładu opartego o prawo.
    A wracając do waszego do rozważanie jest to możliwe, ale pracodawca rozdaje
    tutaj karty. Można przecież "dokonać" wykroczenia z cieżkiego naruszenia do
    troszkę lżejszego. Ale mówię jest to możliwe, oczywiście bez zarzucania
    siebie artykułami prawa.