PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jak sie maja wydawnictwa? › Re: A jak sie maja wydawnictwa?
  • Data: 2003-06-08 12:00:05
    Temat: Re: A jak sie maja wydawnictwa?
    Od: "PROZAiC" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie wrote:
    > Jaka jest teraz sytuacja ekonomiczna wydawnict ksiazkowych na rynku
    > polskim? Czy to prawda, ze ludzie nie czytaja juz ksiazek i ze
    > wydawnictwa ledwo ciagna?

    Mam znajomego, który jakieś dwa lata temu podjął pracę w drukarni. Ani
    jakiejś szczególnie potężnej, ani wyjątkowo znanej. Lokalizacja - Łódź, a
    więc też nie jakieś Eldorado.
    Stanowisko - handlowiec.
    Teraz jest dyrektorem handlowym pracuje max. 8 godzin dziennie i jeździ
    kupionym przed trzema miesiącami Fordem Mondeo za 100 tysięcy złociszy.
    Taaak... to musi być podupadająca branża... :)

    pozdrawiam
    PROZAiC