PracaGrupypl.praca.dyskusjeA czy są osoby,które... › Re: A czy są osoby,które...
  • Data: 2005-08-28 20:28:55
    Temat: Re: A czy są osoby,które...
    Od: cartman <""cartman\"@@@neostrada.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):

    > I dlatego lepiej dla siebie pracowac -- nie ma za bardzo
    > mozliwosci, zebys sam siebie zwolnil ;)
    >

    > Kira

    tylko ze w moim przypadku narazie to nie wchodzi w gre.
    mam 24 lata, studiuje i brakuje mi doswiadczenia
    a w tej firmie mam zapewnione warunki do tego, zeby to doswiadczenie zdobyc

    zreszta pracujac na wlasny rachunek tez mozna sie "zwolnic" -- tzn
    zbankrutowac. szczegolnie w naszym pieknym "kraju". prowadzeniew firmy
    jest o wiele trudniejsze niz praca w jakiejs firmie (przynajmniej
    teoretycznie)