PracaGrupypl.praca.dyskusje2 pytania związane z tworzeniem CV › Re: 2 pytania związane z tworzeniem CV
  • Data: 2004-06-03 14:05:45
    Temat: Re: 2 pytania związane z tworzeniem CV
    Od: wronga <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Leokadia Rybczyńska napisał:

    > 2. Zdjęcie - moim zdaniem podnosi ofertę.
    > Niezależnie od tego - prosze pamiętać , że każdy jest w pewnym sensie
    > wzrokowcem i.. pierwsze wrażenie się liczy.

    No właśnie - pierwsze wrażenie się liczy, ale ono nie zawsze moze być
    pozytywne, możesz na przykład pani przeglądającej oferty przypominać jej
    dawnego chłopaka, ktory ją strasznie zranił i wtedy klops :) Tak to już
    jest, że taki głupi szczegoł może sprawić ze twoja oferta poleci na
    stertę odrzuconych. A na pewno nikt Cię nie odrzuci za to, że zdjęcia
    nie masz. Wiadomo, że prędzej czy poźniej i tak Cię zobaczą, ale jak Cie
    zaproszą na rozmowę to znaczy że są zainteresowani i to jaką masz
    buźkę nie ma znaczenia, ale w pierwszej selekcji jak się ma do
    przewertowania 200 podań i to różnie bywa.
    A tak naprawde to to jak wyglądasz nie ma znaczenia, liczy się to jakie
    masz kwalifikacje i czy spełniasz w tym wzgledzie wymogi firmy na dane
    stanowisko. A wszystko to co nie ma znaczenia nie powinno się znaleźć w CV.

    wronga
    ---------
    Jeśli szukasz pracy albo interesujesz się rynkiem pracy wypełnij proszę
    ankietę na stronie kolos.math.uni.lodz.pl/~dudkiewicz/ . Tobie zajmie to
    tylko chwilkę a mi pomoże w badaniach do pracy magisterskiej.
    Odpowiedzi z ankiety będą przesyłane na mój mail. Z góry dziękuje.