PracaGrupypl.praca.dyskusje2 pytania związane z tworzeniem CV › Re: 2 pytania związane z tworzeniem CV
  • Data: 2004-05-28 12:44:52
    Temat: Re: 2 pytania związane z tworzeniem CV
    Od: "Marek Lubiński" <m...@d...plnospam> szukaj wiadomości tego autora

    > "Marek Lubinski" <m...@d...plnospam> wrote in news:
    >
    > Wszedzie
    na swiecie myslisz bedzie tak samo? A gdybys wysylal za granice,

    to co bys wpisal?

    Nie mówię o aplikowaniu za granicę. Przecież nie
    jestem idiotą. Chodzi o to, co podać jeśli pracujesz w jedym miejscu a
    aplikujesz na ofertę z innego miasta (daleko od miasta w którym
    aktualnie pracujesz). Tak tylko zaciekawił mnie ten temat, czy w ogóle
    ma to znaczenie?
    No bo przecież sytuacja jest kuriozalna jeśli
    powiedzmy pracujesz w gdańsku, a aplikujesz do rzeszowa i piszesz w
    polu adres: Rzeszów ... Nie sądzisz?
    > Jesli jestes czlowiekiem na
    poziomie, z doswiadczeniem i potrafisz
    > sklecic kilka zdan, to na
    adres nikt nie zwroci uwagi.

    Raczej o cv to się nie martwię, po
    prostu ciekawi mnie ten szczegół z tym adresem jeśli gdzieś pracujesz
    (oczywiśnie nie dotyczy to sytuacji kiedy jeszcze nie pracujesz)

    Materia wzgledna. Tnij cytaty, na PDA glowa boli.