PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-21 12:08:25
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Nie moge postawić takiego warunku formalnie.

    Ano właśnie. Jeśli piszesz, że nie możesz zrobić tego formalnie, to sam
    pięknie udowadniasz, że jest to dyskryminacja. Bo gdyby nie była, to
    spokojnie mógłbyś umieścić w ogłoszeniu taki wymóg jako oficjalne kryterium
    wyboru kandydata.

    > dlatego mogę tylko sugerować, że takie rozwiązanie jest dla mnie
    > wygodniejsze.

    Ale to nonsens, bo nie wolno Ci (z formalnego i prawnego punktu widzenia)
    dobierać ludzi kierując się własnym widzimisię. Podkreślam - widzimisię, a
    nie właściwymi kryteriami doboru.

    > Oj Emka. Oczywiście, że mógłby tak zrobić.
    > Ale wiesz jak się to skończy.

    Owszem - prawdopodobnie próbą zwolnienia pracownika za wszelką cenę, co w
    tej sytuacji jest dość karkołomne, ponieważ jedynym jego "minusem" jest brak
    konta. Niestety, dla sądu to marny argument.

    E.