PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-21 11:32:39
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:24747019-8e5c-44c5-a0cf-d62f13af6de3@p4g2000vba
    .googlegroups.com mihau
    <m...@g...com> pisze:

    > A czy bezczelnością nie jest zmuszanie pracodawcy do noszenia gotówki
    > do zakładu pracy? Do odliczania pensji co do grosza, wypłacania jej w
    > nietypowy sposób i wypełniania pokwitowań?
    W żadnym razie.
    Jakie zmuszanie? Sam się do tego _zobowiązuje_ decydując się być pracodawcą,
    co - o ile wiem - nie jest obligatoryjne.
    Pracodawca funkcjonuje w określonych realiach prawnych. Decydując się na
    takie funkcjonowanie dla własnego dobra powinien je znać, przestrzegać, a
    także wiedzieć, iż mogą się one zmieniać.

    --
    Jotte