PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-21 11:26:29
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gv2sha$dug$1@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> pisze:

    > Sposób opisany przez przedpiszce jest zły, ale można go obejść. Widziałem
    > to w kilku zakładach pracy, gdzie po miesiącu, wszyscy z własnej woli
    > pozakładali konta... Pracodawca ze względów bezpieczeństwa zaczął wypłacać
    > (tym co konta nie mieli) pieniądze czekami.
    To nie jest obejście tylko takie samo łamanie prawa, artykuł podałem.
    Domniemywam, że wszyscy jak tu dyskutujemy dostrzegamy niezaprzeczalne
    obustronne zalety formy bezgotówkowej.
    Ale nie o to chodzi.
    Chodzi o bezczelne stanowisko podającego się za pracodawcę cefa.
    Przerysowując - można by tak samo przyjmować do pracy tylko pracownice
    atrakcyjne zewnętrznie, które "rozumieją sytuację" i godzą się na pewne
    czynności nie przewidziane prawem pracy, a jak nie to "szykany" zrobią
    swoje".
    Mechanizm ten sam.

    --
    Jotte