PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rachmistrze - od kiedy bezrobotni?

  • 1. Data: 2002-06-12 12:37:41
    Temat: Rachmistrze - od kiedy bezrobotni?
    Od: "666" <p...@p...com>

    Jeśli ktoś chodził jako rachmistrz spisowy (wczesniej nie był zarejestrowany w UP) to
    od kiedy może się teraz rejestrować jako bezrobotny?
    Chodzi przede wszystkim o ubezpieczenie zdrowotne (kasę chorych).
    Dzek

  • 2. Data: 2002-06-12 17:25:48
    Temat: Re: Rachmistrze - od kiedy bezrobotni?
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "666" napisal:
    > Jeśli ktoś chodził jako rachmistrz spisowy (wczesniej
    > nie był zarejestrowany w UP) to od kiedy może się
    > teraz rejestrować jako bezrobotny?

    Od dnia w ktorym konczy sie umowa podpisana z GUSem. To bedzie chyba 20
    czerwca. Do UP kazali mi przyjsc wlasnie wtedy wraz z umowa.

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2002-06-15 22:02:41
    Od: "Cz@szkin" <g...@p...onet.pl>

    > Od dnia w ktorym konczy sie umowa podpisana z GUSem. To bedzie chyba 20
    > czerwca. Do UP kazali mi przyjsc wlasnie wtedy wraz z umowa.

    > pozdrawiam
    > Greg

    Potwierdzam : 21 można się rejestrować
    Grześ