PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o firmę Infolet z Krakowa › Pytanie o firmę Infolet z Krakowa
  • Data: 2010-02-13 18:41:20
    Temat: Pytanie o firmę Infolet z Krakowa
    Od: Edek <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam pytanie, czy ktoś miał styczność z tą firmą, to jest pośrednik
    szukający pracowników dla innych firm. Czy ktoś albo współpracował,
    albo słyszał coś o niej od kogoś, albo był na rozmowie
    kwalifikacyjnej?

    Próbowałem szukać w sieci, ale jak na czas działania tej firmy (dobre
    kilka lat wg KRS), to w sieci nie ma o nich prawie nic. Nic złego, ale
    też nic dobrego, cisza oprócz ogłoszeń.

    Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

    Edek