PracaGrupypl.praca.dyskusje › Systemy Wspomagania Decyzji - Praca

  • 1. Data: 2002-05-20 12:12:02
    Temat: Systemy Wspomagania Decyzji - Praca
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich.
    Jestem studentem informatyki i wybieram sie na specjalność Systemy Wspomagania
    Decyzji i mam pytanie: jak jet z pracą po tym kierunku,czy jest sens sie w to
    zagłębiac,czy moze wybrac coś innego.
    POMOCY!!!!!

  • 2. Data: 2002-05-20 12:23:04
    Temat: Re: Systemy Wspomagania Decyzji - Praca
    Od: TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>

    [ciach]
    Zajmować się warto każdy szanujący się system CRM ma takie moduły...
    Michał Zaborowski ( TeXXaS )
    ICQ# 48130462

  • 3. Data: 2002-05-20 12:39:18
    Od: "Mariusz Zamojski" <e...@n...com>