PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z PITem › Problem z PITem
  • Data: 2004-03-27 17:34:50
    Temat: Problem z PITem
    Od: "BJaga" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałam od firmy PIT 8B. Umowa zlecenie ale to chyba nieistotne. Martwi mnie
    jednak że napisali tam moj adres ZAMIESZKANIA i wyszukali sobie adres US pod
    który podlega ulica mojego zamieszkania. Na umowie zleceniu jak byk jest
    napisane: adres zamedlowania X i US X, adres zamieszkania Y.
    Napisałam do nich o skorygowanie PITa w związku z tym i dostałam odpowiedź że
    ja ponoszę odpowiedzialność za nieprawdziwe informacje zawarte w umowie.

    Czy to nie paranoja?
    Czy moj US X uzna mi taki PIT z adresem Y?

    BABA JAGA