PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z PITem › Re: Problem z PITem
  • Data: 2004-03-28 19:14:26
    Temat: Re: Problem z PITem
    Od: kindzal <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na PIT napisali niby że urzędem właściwym jest urząd miejsca
    > zamieszkania ale o ile się orientuję za miejsce to uznaje się miejsce
    > zameldowania na pobyt stały lub pobyt czasowy dłuższy niż 2 m-ce.

    O ile ja wiem to definicja miejsca zamieszkania mówi że, takim miejscem
    jest miejsce gdzie masz zamiar przebywać ( nie koniecznie miejsce
    zameldowania ).

    > Czy moj US X uzna mi taki PIT z adresem Y?

    Sądze , że tak . Powiesz , że wtedy miałeś zamiar mieszkać w miejscu Y,
    a teraz twój zamiar się zmienił na miejsce X.
    Po za tym zgodnie z prawem US ma obowiązek przesłać dalej( do właściwego
    US) PIT który został złożony w niewłaściwym miejscu.