PracaGrupypl.praca.dyskusjePróba sił - pracownik-szef - świadczenie urlopowe - serdecznie zapraszam do dyskusji! › Próba sił - pracownik-szef - świadczenie urlopowe - serdecznie zapraszam do dyskusji!
    From: "makes" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Próba sił - pracownik-szef - świadczenie urlopowe - serdecznie zapraszam
    do dyskusji!
    Date: Wed, 23 Jul 2003 00:06:34 +0200

    hi

    Tak sobie ugryzłem temat pt. świadczenie urlopowe i CO?

    Pracuję w firmie gdzie zatrudnia się 3 gości (ja sem jeden:).
    Gdybym się spytał czy należy mi się świadczenie urlopowe - zaraz zostałbym
    odesłany do googla lub ustawy artykuł ble ble.

    A może inaczej -

    Wiemy że zmieniły się przepisy - w tylek mogą dostać ci co pracują w małych
    prywatnych firmach (przecież nie kopalnie, koleje, stocznie etc.)

    Ale..
    Jeżeli do tej pory (od 97) roku było wypłacane świadczenie urlopowe (załóżmy
    że było one uwzględnione w regulaminie płac) to (moim zdanie) o ILE
    PRACODAWCA NIE PODSTAWI DO PODPISANIA NOWEJ UMOWY ZE ZMIANĄ WARUNKÓW PŁACY
    POWINIEN TO ŚWIADCZENIE WYPŁACAĆ!!!

    Mylę się?
    Mała firma - brak układu zbiorowego, brak związków zawodowych - pracodawca
    powinien negocjować z wybranym przez załogę pracownikiem ew zmianę
    regualminu płacy - COŚ TAKIEGO NIE MIAŁO MIEJSCA!!!

    Innymi słowy - czy aby nie powinienem dostać świadczenia urlopowego??

    Podejrzewam że temat nurtuje wielu gości z tej listy - zpraszam do GORĄCEJ i
    OWOCNEJ dyskusji!

    pozdr
    makes

    PS
    w/w materiał posłuży mi do mocnej konfrontacji z szefostwem - proszę o
    konstruktywne wypowiedzi :))