PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna a praca w biurze

  • 11. Data: 2007-03-25 16:05:41
    Temat: Re: Praca zdalna a praca w biurze
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 25-03-2007 o 18:06:22 Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > np Narzędzia->Opcje->Wyświetlanie->Czcionki i ustaw sobie 8859-2, dla
    > wychodzącej i przychodzącej.

    Ochu... Kiler?

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

  • 12. Data: 2007-03-25 16:06:22
    Od: Tomek <t...@v...pl>

  • 13. Data: 2007-03-25 16:06:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tpq4iqflsw2pr1@to.napisal.tomasz.plokarz Tomek P.
    <a...@y...pl> pisze:

    > Larsoden ma nie dość, że Thunderbirda, który ma parę bugów, to jeszcze
    > źle ustawionego.
    Pod OE widzę wszystko OK, pod K-node (Lin) - krzaczory (przy prawidłowym
    wyświetlaniu postów we właściwym kodowaniu).

    > Długo by o tym pisać, w każdym razie jestem
    > przekonany, że moja Opera jest OK (RFCowo i netykietowo). używam 9.20
    > beta build 8762, ale to nie ma nic do rzeczy, wersja stable jest taka
    > sama pod wzgledem obslugi usenetu.
    Może masz rację, a może nie. Ale po jakiego diabła używasz UTFa? Co to ma
    dać?

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2007-03-25 16:08:03
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 25-03-2007 o 18:06:52 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Może masz rację, a może nie. Ale po jakiego diabła używasz UTFa? Co to
    > ma dać?

    A na przykład wielokropek w stopce. Po co mam z niego rezygnować?

  • 15. Data: 2007-03-25 16:10:02
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    napisał(a):

    > Może masz rację, a może nie. Ale po jakiego diabła używasz UTFa? Co to
    > ma dać?

    I jeszcze jedno - od pewnego czasu _Właściwe_ kodowanie to UTF-8 a nie to
    durne ISO, ale tak naprawdę chodzi o to, żeby deklarować kodowanie w
    nagłówku oraz czytać posty w tym kodowaniu, jakie jest zadeklarowane w
    nagłówku.

  • 16. Data: 2007-03-25 16:18:12
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomek P. napisał(a):

    > I jeszcze jedno - od pewnego czasu _Właściwe_ kodowanie to UTF-8 a nie
    > to durne ISO,

    co durnego jest w ISO?

> [...]
    > obywateli, jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo
    > może trysnąć. Że trzeba zdjąć kapelusik od bezy. I to jest k... program

    "Jeśli wstawiasz stopkę w swoich emailach, to postaraj się żeby nie była
    ona dłuższa niż 3-4 linijki. Poprzedzaj ją separatorem np. "-- ".
    Ostatnio modne stało się umieszczanie złotych myśli jako stopki...
    pomyśl chwilę, czy ktoś będzie ją czytał i czy będzie szczęśliwy
    dostając choćby 20 raz tę samą złotą myśl? Umieszczaj w stopce
    informacje istotne, jak najkrótsze i konkretne. Jeśli chcesz umieszczać
    cytaty sławnych i podziwianych, to nie wysyłaj nikomu 2 razy tego samego
    w takim razie, bo to już się mija z celem."[1]

    [1] - http://netykieta.prv.pl/

  • 17. Data: 2007-03-25 16:18:22
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 25-03-2007 o 18:18:12 Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > "Jeśli wstawiasz stopkę w swoich emailach, to postaraj się żeby nie była
    > ona dłuższa niż 3-4 linijki. Poprzedzaj ją separatorem np. "-- ".

    btw: Thunderbird nie potrafi czytać mojego prawidłowego delimitera.
    Polecam bugzillę.

    > Ostatnio modne stało się umieszczanie złotych myśli jako stopki...

    Ostatnio? zajrzyj na groups.google.com, polecam posty z XX wieku.

  • 18. Data: 2007-03-25 16:18:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tpq5rpo8sw2pr1@to.napisal.tomasz.plokarz Tomek P.
    <a...@y...pl> pisze:

    > A na przykład wielokropek w stopce. Po co mam z niego rezygnować?
    Przyznam, że nie znam tego ograniczenia. Wielokropek czy rząd kropek? I
    czemu to takie ważne? Możesz mi tę kwestię objaśnić?

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-03-25 16:19:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tpq5u0rtsw2pr1@to.napisal.tomasz.plokarz Tomek P.
    <a...@y...pl> pisze:

    > I jeszcze jedno - od pewnego czasu _Właściwe_ kodowanie to UTF-8
    Od jakiego czasu i kto tak powiedział?

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-03-25 16:21:47
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 25-03-2007 o 18:18:46 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:op.tpq5rpo8sw2pr1@to.napisal.tomasz.plokarz Tomek P.

    > Przyznam, że nie znam tego ograniczenia. Wielokropek czy rząd kropek? I
    > czemu to takie ważne? Możesz mi tę kwestię objaśnić?

    Po prostu ctrl+c ctrl+v z pewnego stenogramu. Nie widzę _żadnego_ powodu,
    by przerabiać wielokropek na trzy kropki.