PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna a praca w biurze

  • 31. Data: 2007-03-27 11:16:55
    Temat: Re: Praca zdalna a praca w biurze [OT]
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomek P. napisał(a):

    > http://pl.opera.com - wygląd jak się patrzy (
    > http://www.mfoto.pl/show.php?id=217293 - skórka breeze simplified micro,
    > czcionka zmieniona na Lucida Console), skróty klawiszowe intuicyjne i
    > bez ctrl, a poza tym jest to najlepsza przegladarka WWW w kosmosie,
    > zawierająca poza klientem mail/news także klienta RSS ;-)
    możesz mi wyjaśnić co takiego jest w tej operze, korzystałem z niej
    trochę i co mnie poraziło to to że w jakiś dziwny sposób "keszuje"
    strony i danie wstecz np na kontach emailowych ładnie ujawnia zawartość
    skrzynki. Ale rozmowa o wyższości przeglądarki jednej nad drugą to tak
    jak ze świętami Bożegonarodzenia i Wielkanocą.

    BTW: TB ma skórkę która wygląda prawie jak OE, a odpowiednie ustawienie
    TB daje podobne działanie jak OE. Sam sie przesiadałem z OE i teraz bym
    już nie wrócił.