PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca wykonywana w Polsce dla firmy w UE › Praca wykonywana w Polsce dla firmy w UE
  • Data: 2006-04-09 21:41:00
    Temat: Praca wykonywana w Polsce dla firmy w UE
    Od: aleph <a...@...sygnaturze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam ofertę pracy którą mogę wykonywać w Polsce, a w zasadzie
    muzsęwykonywać w Polsce, dla firmy mieszczącej się w Unii Europejskiej.
    I tutaj powstaje pytanie - jakie są sposoby na legalne zatrudnienie, czy
    ogólnie na sposób legalnego płacenia mi przez tą firmę. Czy muszę
    podpisać z daną firmą jakąś umowę, kontrakt czy cokolwiek. Prosze o
    informację w jaki sposób można to rozwiazać lub też gdzie ewentualnie
    mógłbym zasięgnąć informacji jak to rozwiązać.

    Pozdrawiam.

    --
    Trackmaster burnt the bionic zip-splitter \\ eml g...@p...fm
    Breaknecking speed we drown ten pints of bitter \\ gg# 3403443