PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w tak zwanej Polsce D

  • 1. Data: 2008-10-22 12:09:21
    Temat: Praca w tak zwanej Polsce D
    Od: Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.

    Tak sobie myślę o całej fałszywej propagandzie, jaka towarzyszy obecnej
    władzy. Tak wypisują w prasie dziennikarze na usługach obecnie nam
    miłościwie rządzących. Mieszkam w Lublinie, ogólne mam 4 lata
    doświadczenia, a pracy ani rusz. Pracodawcy płaczą, że jest ciężko o
    pracownika. Kiedy człowiek dzwoni dopytuje się, to odpowiedź jest w
    stylu: "Spieprzaj dziadu".

  • 2. Data: 2008-10-22 12:32:19
    Temat: Re: Praca w tak zwanej Polsce D
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > doświadczenia, a pracy ani rusz. Pracodawcy płaczą, że jest ciężko o
    > pracownika. Kiedy człowiek dzwoni dopytuje się, to odpowiedź jest w

    Bo Ty leń jesteś... :)
    Hojny pracodawca chce Ci zaoferować pracę na uczciwych warunkach za 1000 zł,
    a Ty nie chcesz się zgodzić...
    Po opłaceniu czynszu, energii, wody, przejazdów i jedzenia zostaje Ci 100zł
    , a Tobie się w d. przewraca i chcesz więcej !!
    A tak serio - niestety to standard Polski B i żadne wizyty oraz obietnice
    "królików" tego nie zmienią. Im wcześniej to zrozumiesz, tym wcześniej
    staniesz na nogi i zaczniesz normalnie zarabiać...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2008-10-22 12:49:41
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 22, 2:09 pm, Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl> wrote:

    > Kiedy człowiek dzwoni dopytuje się, to odpowiedź jest w
    > stylu: "Spieprzaj dziadu".

    Spieprzaj dziadu. Nawet trollować nie umiesz, bo byś wtedy dał inny
    temat niż w wątku sprzed dwóch tygodni.
    A jak nawet tego nie potrafisz, nic dziwnego że nikt takiego
    nieudacznika zatrudnić nie chce.

    --
    mihau

  • 4. Data: 2008-10-22 12:55:04
    Od: leszek <s...@g...pl>

    A może rzeczywiście jesteś dziad i powinienieś spieprzać ? Czasami
    warto słuchac co ludzie mówią a nie wszędzie węszyć spiski.

  • 5. Data: 2008-10-22 12:55:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 22 Oct 2008 12:09:21 +0000 (UTC), Benek
    <benetto@[usunto]gazeta.pl> wrote:

    >pracownika. Kiedy człowiek dzwoni dopytuje się, to odpowiedź jest w
    >stylu: "Spieprzaj dziadu".

    Widać Cię znają.
    --
    ___________/ GG: 3524356