PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Policji, od czego zaczac???

  • 1. Data: 2002-11-18 20:30:39
    Temat: Praca w Policji, od czego zaczac???
    Od: b...@p...onet.pl

    no wlasnie, chcialbym sie ubiegac o etat w policji, i nie mam pojecia gdzie
    znalezc jakies informacje na ten temat (na stronach KGP i KWP ani sladu). Moze
    ktos sie orientuje w jaki sposob sie do tego zabrac, do kogo pojsc, jakie
    dokumenty zaniesc etc.
    czy w ogole facet z wyksztalceniem wyzszym elektronicznym ma jakiekolwiek
    szanse na prace w Policji? i czy jest sen zeby sie w to pakowac??
    dziekuje za wszelkie opinie
    pozdrawiam
    b.

  • 2. Data: 2002-11-18 21:10:46
    Temat: Re: Praca w Policji, od czego zaczac???
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

> [...]
    > czy w ogole facet z wyksztalceniem wyzszym elektronicznym ma jakiekolwiek
    > szanse na prace w Policji? i czy jest sen zeby sie w to pakowac??

    Obdzwon najpierw wszystkich znajomych policjantow i klawiszy - bez
    pchniecia - naprawde ciezko, sam sie staralem a wyzsze wyksztalcenie ma dzis
    co drugi jelen - wiec to nie jest argument
    pozdrawiam
    w_n

  • 3. Data: 2002-11-18 22:53:56
    Temat: I ja się dołączę :))
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Jak już mowa tym pracodawcy, to przypuszczalnie będę miał mozliwość (choć
    jeszcze nie wiem na 100%) pracy w policji celnej. I tu rodzi sie moje
    pytanko: Czy warto, jakie są zarobki pracowników bez przeszkolenia
    oficerskiego. Serdeczne dzięki za wszelakie odpowiedzi :)

    Pozdr

    Witek

  • 4. Data: 2002-11-20 16:24:45
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Zacznij od korupcji

  • 5. Data: 2002-11-20 17:26:04
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Plissken! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Zacznij od korupcji

    Chlopie, po co ty sie w ogole odzywasz? I naucz sie, ze najpierw jest
    cytat, potem odpowiedz.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl