PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca przez internet w firmie z kanady? › Praca przez internet w firmie z kanady?
  • Data: 2006-02-17 13:01:33
    Temat: Praca przez internet w firmie z kanady?
    Od: Piotr Krukowiecki <piotr@HOH_SPAM_OHO.mallorn.ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    dostałem ofertę pracy dla kanadyjskiej firmy - praca przez internet (z
    Polski), jako programista. Miałbym im oddawać 3/5 swojego czasu ;)
    Pytanie jest, jak wyglądają kwestie legalne, czyli jaką umowę z nimi podpisać,
    jak to wygląda itp?

    Nie udało mi się znaleźć żadnych informacji w sieci na ten temat, z rozmów
    ze znajomymi wynika, że sprawda jest skomplikowana i najlepiej zasięgnąc
    porady jakiegoś dobrego biura rachunkowego albo prawnika...

    Ktoś pracuje w ten sposób albo ma jakieś doświadczenia w tej kwestii?

    Jeśli ktoś chciałby odpowiedzieć prywatnie, to proszę usunąć
    HOH_SPAM_OHO. z adresu.

    --
    Piotrek
    irc: #debian.pl