PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet ?

  • 1. Data: 2004-06-11 14:29:35
    Temat: Praca przez internet ?
    Od: "Kasia" <k...@o...pl>

    Jeśli spędzasz dużo czasu w internecie - a nie masz z tego nic oprócz
    zniszczonych oczu, wyślij pustego e-maila na adres: p...@w...pl, a
    otrzymasz szczegółowe informacje na temat oferowanej przeze mnie, legalnej
    pracy przez internet. :) Pozdrawiam - Kaśka

  • 2. Data: 2004-06-11 14:55:15
    Temat: Re: Praca przez internet ?
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymasz szczegółowe informacje na temat oferowanej przeze mnie, legalnej
    > pracy przez internet. :) Pozdrawiam - Kaśka

    Wydymaj się, Kasiu, sama i nie spamuj takimi bzdetami grupy.
    T.