PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca programisty w Motoroli

  • 1. Data: 2004-08-23 15:08:49
    Temat: Praca programisty w Motoroli
    Od: Michał <m...@a...pl>

    Witam

    Słyszałem, że Motorola przyjęła ostatnio dużo pracowników i nadal przyjmuje.
    Na czym polega praca programisty w tego typu firmie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-23 18:42:17
    Temat: Re: Praca programisty w Motoroli
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    można wyciągnąć od Ciebie jakiś kontakt do tej firmy?

  • 3. Data: 2004-08-23 18:58:35
    Od: Michał <m...@a...pl>

    > można wyciągnąć od Ciebie jakiś kontakt do tej firmy?

    Niestety nie, o tej pracy słyszałem od znajomego, który chciałby zmienić
    pracę; mówił że zaś jego znajomy starał się o pracę w Motoroli... więc choć
    bardzo bym chciał to namiarów nie mam :).

    No chyba że to z google: http://www.motorola.com/content/0,,1127-682,00.html
    ;-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-08-24 08:21:16
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    http://praca.onet.pl/rekrutacja.html

  • 5. Data: 2004-08-25 22:30:24
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Michał" <m...@a...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Słyszałem, że Motorola przyjęła ostatnio dużo pracowników i nadal przyjmuje.
    > Na czym polega praca programisty w tego typu firmie?

    Tak jak wszedzie - mowic ze Java i UML sa dobre na wszystko i mozesz zbijac ba,ki.

  • 6. Data: 2004-08-26 09:32:13
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    "MXW" <m...@n...here> wrote in message

    > Tak jak wszedzie - mowic ze Java i UML sa dobre na wszystko i mozesz
    zbijac ba,ki.

    Wczoraj na onecie byl czat z panienka od HR (nie wiem kiedy ten czat pojawi
    sie w archiwum). Tam odpowiadala na podobne pytania. A praca programisty
    polega na programowaniu zgodnie z wymaganiami :) i zgodnie z zatwierdzonym
    przez IEE procesem produkcji oprogramowania. Pani od HR czasem mowila
    glupoty i robila bledy, no ale to inna sprawa..

    Rafal

  • 7. Data: 2004-08-26 13:33:22
    Od: "macko42" <m...@g...pl>

    yksnimaK <y...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > polega na programowaniu zgodnie z wymaganiami :) i zgodnie z zatwierdzonym
    > przez IEE procesem produkcji oprogramowania.

    Slyszalem, ze maja CMM level 5. Brrr ... jak dla mnie wystarczy.