PracaGrupypl.praca.szukana › Praca na wakacje - Tychy, Katowice i okolice

  • 1. Data: 2005-05-09 14:14:57
    Temat: Praca na wakacje - Tychy, Katowice i okolice
    Od: "Marcia" <m...@t...us>

    20latka - szukam pracy na wakacje lub na okres dluzszy w okolicach Tychow i
    Katowic. Jestem tegoroczna maturzystka, pracowita i odpowiedizalna, latwo
    nawiazuje kontakty z ludzmi, bardzo szybko sie ucze, moge opiekowac sie
    dziecmi, od ponad 5 lat skladam i przepisuje prace dyplomowe i magisterskie,
    moge pracowac w sklepie lub jako asystent w sprzedazy albo pomocnik w kazdym
    zawodzie.

    Czekam na kontakt, m...@m...com.pl

  • 2. Data: 2005-05-12 09:21:09
    Temat: Re: Praca na wakacje - Tychy, Katowice i okolice
    Od: "krzysztof" <k...@w...pl>

    witam,spotkanie organizacjine odbędzie się w mysłowicach w hotelu gościniec
    o god 17.zapraszam chętnych do zarobienia niezłej kasy.tel kontaktowy 604 13
    58 46.