PracaGrupypl.praca.szukana › STUDENT INFORMATYKI II ROKU UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO

  • 1. Data: 2005-05-09 12:14:19
    Temat: STUDENT INFORMATYKI II ROKU UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
    Od: "Łukasz Berczyński" <b...@g...com>

    Jestem studentem II roku Informatyki na Uniwersytecie Warszawskim. Poszukuje
    pracy na terenie Warszawy lub okolicy na stanowisku Praktykanta, Asystenta
    lub Informatyka. przez ostatni rok Tworzyłem zaplecze informatyczne
    (oprogramowanie wszystkich działów) dla pewnej firmy. Mam długoletnie
    doświadczenie w programowaniu w Delphi. Znam Bardzo dobrze C. Udoskonalam
    swoja wiedze w Bazach Danych (Oracle). Znam podstawy Java i jestem w trakcje
    poznawania tego języka. Jestem osoba która bardzo chętnie w jak najkrótszym
    czasie przyswoi sobie wiedze aby spełnić wymagania potrzebne na dostanie
    pracy.

    Posiadam staly dostep do internetu.

    Wiecej informacji znajduje sie w CV, ktore wysle w razie konkretnej
    propozycji.

    Prosze o kontakt przez e-mail b...@g...com