PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na ulicy - nie taka o jakiej myslicie

  • 1. Data: 2004-03-21 19:52:14
    Temat: Praca na ulicy - nie taka o jakiej myslicie
    Od: "Grzegorz K" <g...@w...pl>

    Planuje na wakacje wyjechac do pracy do Londynu.
    Co myslicie o tym zeby stanac na jakiejs czesto uczestrzanej przez turystow
    ulicy i malowac ludziom ich karykatury.
    1 Czy duzo bedzie na to chetnych i ile moge zazyczyc sobie za namalowanie
    karykatury ???
    2 Czy moge tak legalnie i bezkarnie stac przy ulicy, czy nikt nie bedzie
    mnie wyganiac ??

  • 2. Data: 2004-03-21 20:44:25
    Temat: Re: Praca na ulicy - nie taka o jakiej myslicie
    Od: "Marek Kuratnik" <k...@p...fm>

    wyganiac zawsze beda- jak nie pieski z westminster city( na ktorych lejesz-
    to taka "straz miejska") , to konkurencja-kazdy ma juz swoje miejsce- i nie
    jest latwo- najwiecej jest portreciarzy- wyjadacze- sa serio dobrzy- kasa-
    wszystko zalezy od dnia-generalnie nie zarobisz za wiele- zycie jest
    cholernie drogie,
    zreszta- ja mam plan na te wakacje- i wiem gdzie mozna wiecej zarobic- wciaz
    szukam partnera do podrozy, zapraszam wiec na priv----ja zajmuje sie grafiką
    :)
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-03-21 20:58:41
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > karykatury ???
    > 2 Czy moge tak legalnie i bezkarnie stac przy ulicy, czy nikt nie bedzie

    Zapytaj sei na jakiejs grupie zwiazanej z turystyka, czy zaobserwowali
    nasycenie artystami w tamtym rejonie.
    Mi osobiscie wydaje sie, ze jesli jestes dobry plastycznie, to powinienes
    wtopic sie w "klimat", ale jest to tylko domysl.Tak samo nie wiem, na jakich
    zasadach maluja takie rzeczy w Polsce w miejscowosciach turystycznych, a
    przeciez duzo ludzi tak robi.
    Kiedys widzialem w jakims reportazu (nie pamietam skad) jak plastyk malowal
    ludziom portrety w jakiejs knajpce Wlasciciel lokalu wpuscil go do siebie,
    bo przez ten czas gdy malowal, portretowani zamawiali dodatkowe trunki. aby
    uprzyjemnic sobie czas pozowania :)

    ---