PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dodatkowa, sobota - niedziela

  • 1. Data: 2002-09-17 12:04:49
    Temat: Praca dodatkowa, sobota - niedziela
    Od: "JS" <j...@p...onet.pl>

    Jestem zainteresowany pracą dodatkową, w sobotę
    i niedzielę.
    W zasadzie jakiejkolwiek, poza ciężką pracą
    fizyczną
    Prowadzę magazyn i logistykę materiałową w
    firmie instalującej sieci komputerowe.
    Mogę też napisać bazę danych w ACCESSie,
    choć oczywiście nie do kompleksowej obsługi firmy.
    Znajomość FPP.
    j...@w...pl
    GG: 1325139

  • 2. Data: 2002-09-17 12:08:12
    Temat: Re: Praca dodatkowa, sobota - niedziela
    Od: "JS" <j...@p...onet.pl>

    Oczywiście zapomniałem o najbardziej istotnej sprawie.
    Jestem z Krakowa.

    j...@w...pl
    GG: 1325139