PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dodatkowa!!!

  • 1. Data: 2002-05-20 07:17:45
    Temat: Praca dodatkowa!!!
    Od: k...@w...pl

    Praca w domu. Nie akwizycja ani chałupnictwo. Przy wykorzystaniu komputera, potrzebne
    łącze i podstawy angielskiego.(nie jest to żadne daremne klikanie w banery).Po
    szczegóły tej pracy zapraszam na strone www.nitroclik.prv.pl

    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-05-20 11:51:51
    Temat: Re: Praca dodatkowa!!!
    Od: "Vladbal" <d...@w...pl>

    Czlowieku, Ty to nazywasz praca???!!! ROTFL...

    Wyjasnij mi, skad tu sa pieniadze. W jaki sposob powstaja. To powiem Ci
    wtedy, co to jest.

    Vladbal