PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca bez protekcji - czy to jeszcze mozliwe w tym kraju...

  • 11. Data: 2002-01-07 17:27:53
    Temat: Re: Praca bez protekcji - czy to jeszcze mozliwe w tym kraju...
    Od: "macso" <p...@a...pl>

    Uzytkownik "Andrzej "druid the darkone" Ostrowski" <d...@f...irc.pl> napisal w
    wiadomosci
    news:3C39AFBB.B87F02A4@fanthom.irc.pl...
    > 12 k na ??pk? + mieszkanie + auto + komóra bez limitu.
    > za tak? prac? trzeba troch? pochodziae :))

    no no macso nie chwaliles sie :-))) (dyrektor jaki 3 co ? :-)))
    A.
    pogadamy na nastepnym spotkaniu jesli cie to interesuje :))
    a BTW popraw sobie kodowanie :))
    macso

  • 12. Data: 2002-01-07 17:31:28
    Od: "macso" <p...@a...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > "Andrzej "druid the darkone" Ostrowski" <d...@f...irc.pl> wrote in
    > message news:3C39AFBB.B87F02A4@fanthom.irc.pl...

    > Hm... No to sie nie dziwie, ze czlowieka stac na trzyletnie poszukiwanie
    > pracy:
    > mial z czego odlozyc :-)

    tak naprawde to dokłądnie odwrotnie, jeszcze spłacam długi powstałę w okresie
    bezrobocia.
    a byłem po prostu uparty, znałem sowją wartość i wiedziałem że musi być gdzieś takie
    miejsce które spełni wszystkie warunki. To także dobra informacja dla tych którzy się
    załamują po 3 miesiącach braku efektów. Grunt to się nie poddawać

    macso

  • 13. Data: 2002-01-07 17:51:11
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Sun, 6 Jan 2002 22:06:13 +0100, "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>
    wrote:

    [ciach...]
    >Od 5 miesiecy szukam pracy (poprzednia starcilam niespodziewanie).
    >Napisalam mnostowo maili, przeslalam aplikacje (w roznej postaci - nie tylko
    >elektronicznej), odbylam kilka rozmow ... i nic :(
    >Szukam dalej.
    Zadam tylko jedno pytanie czy oprocz "szukania pracy" zrobilas cos
    jeszcze ? np. podnosilas swoje kwalifikacje ? To powinno pomoc w koncu
    znalezc prace.
    >Ale faktycznie widzialam sutuacje, kiedy zatrudniano kogos "znajomego",
    >ktory mial tylko uklady, a nie byl odpowiednia osoba na dane stanowisko.
    Hmm tez to mnie denerwuje ale jednak rozumiem nawet i takie
    kumoterstwo - nie zalatwilabys roboty dla siostry meza albo jego
    ciotki? Wszakze to rodzina z wadami ale wlasna i podejrzewam ze tym
    sie kumotrzy kieruja. Mnie bardziej denerwuje fakt ze jesli ktos jest
    czyims znajomym to mam robic za siebie i za niego bo on jakis taki
    niekumaty.
    Keep the faith

    pzdr
    Limfo

  • 14. Data: 2002-01-08 21:31:03
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Limfo" <g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t> napisał w wiadomości
    > [ciach...]
    > Zadam tylko jedno pytanie czy oprocz "szukania pracy" zrobilas cos
    > jeszcze ? np. podnosilas swoje kwalifikacje ? To powinno pomoc w koncu
    > znalezc prace.

    Tak. Na rozmowie w posrednictwie uslyszalam pytanie, czy swobodnie posluguje
    sie jezykiem angielskim - np. w czasie rozmowy kwalifikacyjnej, w pracy ....
    I juz 3 miesiace szlifuje go (metoda callan) - 6 godzin tygodniowo.

    Pozdrawiam i jestem dobrej mysli :)
    Ewa

  • 15. Data: 2002-01-10 01:00:29
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Tue, 8 Jan 2002 22:31:03 +0100, "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >sie jezykiem angielskim - np. w czasie rozmowy kwalifikacyjnej, w pracy ....
    >I juz 3 miesiace szlifuje go (metoda callan) - 6 godzin tygodniowo.
    So keep going ...
    ale tak naprawde jest potrzebny spoken english wiec im wiecej gadania
    tym lepiej i lepsze wrazenie przy _rozmowie_ kwalifikacyjnej (ja tez
    cos takiego zamierzam sobie uskutecznic z powodu glebokiego
    zardzewienia mojego angielskiego).

    Nie znam twojego zawodu ale moja ogolna uwaga dla wszystkich
    bezskutecznie szukajacych prace (mamy np od cholery ekonomistow)
    zrobic jakis kurs ktory twoje kwalifikacje uczyni niepowtarzalne. Baza
    umiejetnosci _jest_ potrzebna ale jak sie uslyszy "panie takich
    fachowcow to mozemy miec na peczki" to sie odechciewa. Wiec gleboki
    namysl, przewidzenie sytuacji na przyszlosc i ... wyjazd z kraju jak
    sie Millerowi nie uda

    Pzdr
    Limfo

  • 16. Data: 2002-01-11 16:58:11
    Od: kingram <k...@g...net>

    Limfo wrote:

    <ciach>
> [...]
    > tym lepiej i lepsze wrazenie przy _rozmowie_ kwalifikacyjnej (ja tez
    > cos takiego zamierzam sobie uskutecznic z powodu glebokiego
    Limfo co ty jeszcze na tym bidnym Podbeskidziu robisz? Juz dawno bys w
    "innostranne" uderzyl...

> [...]
    > fachowcow to mozemy miec na peczki" to sie odechciewa. Wiec gleboki
    > namysl, przewidzenie sytuacji na przyszlosc i ... wyjazd z kraju jak

    No wlasnie... Optymista sie znalazl...
    A tak to by bylo przynajmniej z kim butelke oproznic...

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 17. Data: 2002-01-11 17:55:22
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Fri, 11 Jan 2002 17:58:11 +0100, kingram <k...@g...net> wrote:

    [ciach...]
    >Limfo co ty jeszcze na tym bidnym Podbeskidziu robisz? Juz dawno bys w
    >"innostranne" uderzyl...
    Robie rozmaite kursa bo nie jestem taki zdolny z urodzenia jak ty ;P
    >No wlasnie... Optymista sie znalazl...
    >A tak to by bylo przynajmniej z kim butelke oproznic...
    Nie boj sie doczekasz sie :)

    Pzdr
    Limfo
    ps. a nie pluje ci tam przypadkiem niemiec w twarz ? i dzieci ten
    tego... ? :)))))

  • 18. Data: 2002-01-11 18:24:08
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    > ale tak naprawde jest potrzebny spoken
    tak - metoda callan to mowienie tylko po angielsku (native speakerzy tylko)

    > Nie znam twojego zawodu
    analityk wdrożeniowiec-8 lat doswiadczenia, 2 dzieci-w zwiazku z tym wyjazd
    zagraniczny odpada, dyspozycyjnosc raczej tez; szukam normalnej
    pracy-poznalam wszystkie zagadnienia zwiazane z zarzadzaniem firma; niestety
    byl to DOS, dbf-y, pozniej SQL.
    Zmienic zawod-ale na jaki?

    Pozdrawiam
    Ewa