PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co 2 CV ?

  • 21. Data: 2005-10-28 07:30:20
    Temat: Re: Po co 2 CV ?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    wacek napisał(a):

    > to co mówisz to logiczne, ale w polsce to nic nie wiadomo, kiedyś sam byłem
    > na rozmowie, gdzie okazało się że praca jest ale nie taka o jaka mi
    > chodziło, wiec na rozmowie spytałem się czemu zapraszają na rozmowy osoby
    > które szukają innej pracy,
    Ano racja :) Sam tak dostałem pierwszą po studiach pracę. Aplikowałem na
    jedno stanowisko, które w imieniu "naszego klienta, w związku z
    dynamicznm rozwojem" oferowała firma doradztwa personalnego a zaproszono
    mnie by pogadać o stanowisku drugim - w tym doradztwie właśnie. Dopiero
    po jakichś 2 godzinach się zorientowalem, o co w tym chodzi.

    Ale sytuację postrzegam OK, bo w ten sposób zaczęła się moja przygoda z
    HR i jednocześnie wielka zawodowa pasja.

    Jest też druga strona medalu. Takie rdzennie polskie firmy, które
    rozpoczęły od jednego straganu i przez lata zbudowały fabryki, często
    borykają się z wlasnym brakiem umiejętności albo wiedzy, więc stanowią
    ciekawą niszę rynkową dla różnych firm, oferujacych im swoje usługi.
    Trzeba tylko utrafić w potrzeby.

    pozdr.
    m.