PracaGrupypl.praca.dyskusje › łooooo jezuuuuuuu!

  • 1. Data: 2005-10-25 00:38:37
    Temat: łooooo jezuuuuuuu!
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    Jest ogłoszonko dla chętnego ...studenta, a wymaganie są takie:
    (...)
    Wymagania podstawowe:
    - dobra znajomość angielskiego (dokumentacja techniczna oraz cała
    korespondencja projektowa jest prowadzona po angielsku pod nadzorem
    klienta z USA)
    - student 3-5 roku informatyki
    - doświadczenie w realizacji projektów
    - C/C++
    - Java (networking, threads, RMI, JDBC, GUI: AWT, Swing, Applets)
    - Python
    - SQL
    - XML
    - Docbasic
    - Pascal - Delphi
    - HTML
    - SDL
    - PHP
    - Pearl
    - Shell languages
    - J2EE (EJB, JMS, servlets, JSP, XML, DTD), CORBA, PVM
    - Borland JBuilder, Borland Application Server
    - Object Pascal (Borland Delphi, Borland Kylix)
    - MS Visual C++, MS Visual Basic, GNU gcc/g++, Borland C++ Builder
    - Kdevelop, Qt
    - Jboss, Tomcat server - MS Windows - kodowanie aplikacji dla MS Windows
    - Unix, Linux

    Wymagania dodatkowe: - IBM DB2
    - Microsoft SQL Server
    - Oracle
    - Sybase
    - MySQL
    - PostgreSQL - (JDBC)
    - InterBase / FireBird &#8211; (IBX)
    - dBase, Paradox &#8211; (BDE)
    - MS Access - (ODBC)

    STUDENT TRZECIEGO ROKU!!! Nooo, taki to ma to wszystko głęboko w małym
    palcu, nieprawdaż panie pracodawco? Jaką przewidujecie pensję? 850,-?

    camel[z taaakimi oczami]

  • 2. Data: 2005-10-25 00:42:16
    Temat: Re: łooooo jezuuuuuuu!
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-10-2005 o 02:38:37 camel <g...@f...gotdns.com> napisał:

    > Jest ogłoszonko dla chętnego ...studenta, a wymaganie są takie:
    > (...)

    Piękne. Jeśli jest w gazecie, rzuć gdzieś skanem - nawet JoeMonster by
    chyba przyjął ;)
    Jesli w internecie, rzuć linka - chyba że sam startujesz i boisz się
    konkurencji ;)

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie. I coraz głupszej treści.
    http://tolep.blogsome.com

  • 3. Data: 2005-10-25 00:51:31
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-10-25 02:42:16 +0200, Tomasz Płókarz

    pl.praca.oferowana "zdzisiaj" :)))))))

    camel[jeszcze w szoku]

  • 4. Data: 2005-10-25 01:00:30
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-10-2005 o 02:51:31 camel <g...@f...gotdns.com> napisał:

    > pl.praca.oferowana "zdzisiaj" :)))))))

    aha, 42.pl/gg/djalme$21v$...@i...gazeta.pl

    zgłoszę się, zajrzałem do wikipedii i już wiem, co znaczą te wszystkie
    skróty.

  • 5. Data: 2005-10-25 01:08:40
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-10-2005 o 03:00:30 Tomasz Płókarz <t.omasz@gążętą.pł.hahahaha.>
    napisał:

> [...]

    Zajrzałem też do wyszukiwarki na Google Groups wpisując odpowiednie imię i
    nazwisko i zastanawiam się teraz, czy Kira naprawdę jest kobietą ;)

  • 6. Data: 2005-10-25 01:20:36
    Od: "MHCMega" <j...@...pl>

    Tam to chyba jest || a nie && miedzy wymaganiami?

    MHCMega

  • 7. Data: 2005-10-25 06:38:04
    Od: Matrix <m...@x...com>

    ciach...

    ehh... od razu widac ze dopoki pracodawcy nie znormalnieja to
    bezrobocie nadal bedzie wysokie

    pracodawca z tego ogloszenia = udar mozgu albo cos gorszego

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 8. Data: 2005-10-25 07:04:41
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Tomasz Płókarz wrote:

    > Zajrzałem też do wyszukiwarki na Google Groups wpisując
    > odpowiednie imię i nazwisko i zastanawiam się teraz, czy
    > Kira naprawdę jest kobietą ;)

    E? A co ja mam wspólnego z tym ogłoszeniem że się
    tutaj pojawiam? :)

    Kira

  • 9. Data: 2005-10-25 08:04:52
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    camel <g...@f...gotdns.com> napisał(a):

    > STUDENT TRZECIEGO ROKU!!! Nooo, taki to ma to wszystko głęboko w małym
    > palcu, nieprawdaż panie pracodawco?

    No wiesz, jeśli by wierzyć w to co studenci *piszą* w swoich CV to wymagania
    te spełnia większość już na pierwszym roku ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2005-10-25 08:45:37
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    MHCMega <j...@...pl> napisał(a):

    > Tam to chyba jest || a nie && miedzy wymaganiami?
    >
    > MHCMega

    Słuszna uwaga, pewnie się skończy, że zatrudnią studenta.