PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego kraju!!!!!

  • 11. Data: 2004-04-04 18:05:37
    Temat: Re: Pilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego kraju!!!!!
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Jakub Wysocki" <j...@u...o2.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Jakbym nie miał tej kasy w "żywej " gotówce to nie pisałbym że zarobiłem
    > tylko wdepnąłem w niezłe g....
    >
    > I tak jak już pisałem jestem tylko człowiekiem i zdarzają się mi popełniać
    > błedy w obliczeniach jak każdemu ale to nie jest od razu powód żeby się ze
    > mnie zlewać. Tyle pozdrawiam.

    mysle, ze tworcy m.in. Fun World rowniez zarobili w zywej gotowce. Ale - coz za
    pech - interesuje sie nimi prokuratura, bo piramidki finansowe sa zabronione w
    Polsce. Tyle tytulem ostrzezenia dla naiwnych.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 12. Data: 2004-04-05 09:50:43
    Od: "marek" <m...@b...gmina.pl>

    <m...@a...pl> wrote in message

    > Po pierwsze nie jestem pajacem a po drugie nikt nie kaze ci cokolwiek
    robic.
    > W koncu mamy demokracje a jak nie chcesz kasy zarabiac to juz jest twoja
    > prywatna sprawa.

    luuuuuuuudzieeee, spamer sie odezwaaaaaaa, chocta chopy, zatlucem gada!!!

    1. nie jestes pajacem, jestes oszustem (por. pierwszy, "naiwny" post z
    powyzszym).
    ale faktycznie wkreciles sie dopiero niedawno, bo nadal dyskutujesz, zamiast
    spamspamspamspamowac (to nic, z wiekiem Ci przejdzie)
    2. brak Ci kultury, a jesli Ci nie brak, to masz ja w podogoniu czyli jednak
    brak (por. temat grupy z tematem postu, jesli jeszcze nie wpadles na zwiazek
    przyczynowo-skutkowy)
    3. wlasciwie powinienem Cie opluc rowniez za oszustwo (tj "prace") ale
    poniewaz ani nie moge/chce tego sprawdzac, ani Ci nie wierze, pozwole sobie
    tylko zasugerowac, ze brzydko pachnie.

    marek

  • 13. Data: 2004-04-06 23:11:48
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > i stracił te 300zł, co to je zadeklarował jako zysk.

    wpisze w koszty i w ten sposób wyjdzie na swoje ;)

  • 14. Data: 2004-04-10 19:34:07
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    m...@a...pl m...@a...pl m...@a...pl
    m...@a...pl m...@a...pl m...@a...pl
    m...@a...pl m...@a...pl m...@a...pl
    m...@a...pl m...@a...pl m...@a...pl
    m...@a...pl m...@a...pl m...@a...pl
    m...@a...pl m...@a...pl m...@a...pl
    m...@a...pl m...@a...pl m...@a...pl

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 15. Data: 2004-04-10 19:35:28
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    m...@a...pl wrote:

    > A teraz zaskoczę Cię bo podstawówkę skończyłem, liceum skończyłem, a że błąd
    > jest to cóz errare humanum est. Nikt nie jest doskonały.

    O, kurwa, wyszczekany spamer nam się trafił.

    Poszedł won, gównojadzie !

  • 16. Data: 2004-04-10 19:38:34
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    m...@a...pl wrote:
> [...]
    > błedy w obliczeniach jak każdemu ale to nie jest od razu powód żeby się ze

    Poszedł won, męcie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz