PracaGrupypl.praca.dyskusje › PCM - W-wa, czy ktoś tam pracował?

  • 1. Data: 2003-03-10 17:10:34
    Temat: PCM - W-wa, czy ktoś tam pracował?
    Od: "Doktor Burski" <d...@u...wp.pl>

    Zaczynam pracę jako telemarketer w Polskim Centrum Marketingowym (W-wa,
    ul. Mińska 25). Czy jest ktoś na grupie kto może podzielić sie
    doświadczeniami w tej firmie?
    Odnoszę wrażenie że jest w niej duży przemiał.
    Kolejna sprawa: jak wygląda tam kwestia umowy? Żadnej umowy jeszcze nie
    podpisałem, ale powiedziano mi że dostane umowę-zlecenie i 5 zł. brutto/h.
    Czy jeśli jest to faktycznie umowa-zlecenie, to czy będzie odprowadzana od
    niej składka do ZUS-u. Chodzi mi o zabezpieczenie w przypadku gdy będę
    chciał skorzystać z bezpłatnej służby zdrowia.
    Kolejne pytanie: Czy przy obecnym KP pracodawca ma możliwość
    zatrudnienia pracownika i nie opłacać za niego składki na ZUS. Kiedyś było
    to możliwe przy umowie o dzieło, jak jest obecnie?
    Czy jeśli dostaję od pracodawcy jakikolwiek papier z którego wynika że
    dostaje wynagrodzenie godzinowe, to czy automatycznie musi on odprowadzać za
    mnie składkę do ZUS-u? Nie jestem studentem.

    Doktor Burski

    Wytnij wstawkę antyspamową z adresu.

  • 2. Data: 2003-03-10 18:16:21
    Temat: Re: PCM - W-wa, czy ktoś tam pracował?
    Od: "www.referaty.pl" <r...@p...onet.pl>

    ja przeszedlem sie kiedys na Minska na tzw prezentacje. Ogolnie wrazenia
    fatalne. Bajeruja duzo o prowizjach, ale tak na prawde to co zarobisz to te
    5 zl za godzine.
    Paweł

  • 3. Data: 2003-03-11 17:35:33
    Od: "JS" <k...@c...gdzies>

    "www.referaty.pl" <r...@p...onet.pl> wrote in message news:
    > ja przeszedlem sie kiedys na Minska na tzw prezentacje. Ogolnie wrazenia
    > fatalne. Bajeruja duzo o prowizjach, ale tak na prawde to co zarobisz to
    te
    > 5 zl za godzine.

    Pracuję w PCM. Zarabiam 6,50/h już po kilku dniach. A co będzie dalej - czas
    pokaże.

    JS