PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie jest Urzad pracy w Łodzi?

  • 1. Data: 2003-03-10 17:12:09
    Temat: Gdzie jest Urzad pracy w Łodzi?
    Od: "daria liczner" <d...@o...pl>

  • 2. Data: 2003-03-11 07:08:10
    Temat: Re: Gdzie jest Urzad pracy w Łodzi?
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

  • 3. Data: 2003-03-11 10:56:11
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > 1) Powiatowy Urząd Pracy Łódź - Wschód
    > Częstochowska 40/52
    > 0-42) 676 29 43
    > 0-42 676 29 44 Sekr.
    >
    > 2) Powiatowy Urząd Pracy nr 1
    > [ciach]

    niech zgadne .. odpowiedz wziales z ksiazki telefonicznej czy z googla ? ;-)
    to przerazajace jak malo czlowiek potrafi sam wymyslec w swojej wlasnej
    sprawie i jak niektorych trzeba prawie do kibla prowadzic za raczke :-(

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 4. Data: 2003-03-11 13:12:22
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Użytkownik "dromader" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > niech zgadne .. odpowiedz wziales z ksiazki telefonicznej czy z googla ?
    ;-)

    www.pkt.pl
    Akurat mialam otwarte, wiec co mi szkodzilo Urzedu Pracy poszukac :))))

  • 5. Data: 2003-03-11 17:48:50
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > ;-)
    >
    > www.pkt.pl
    > Akurat mialam otwarte, wiec co mi szkodzilo Urzedu Pracy poszukac :))))

    Tobie nic. szkoda ze tylu innych ludzi jest bezradnych w tak prostych
    sytuacjach.