PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ostrzezenie dla szukajacych pracy! Nieuczciwa firma na terenie W-wy - MARKA PR

  • 1. Data: 2002-09-05 16:24:07
    Temat: Ostrzezenie dla szukajacych pracy! Nieuczciwa firma na terenie W-wy - MARKA PR
    Od: "Sebastian" <p...@p...com>

    Witam szanownych grupowiczow,

    Chcialem ostrzec przez dzialajacym nieuczciwie na terenie Warszawy
    pracodawca tj. firma MARKA PR, Agencja Doradztwa Public Relations,
    ktora ma swoja siedzibie na ulicy Odynca 37, a wczesniej na ulicy Rolnej.
    Firma ta zatrudnia pracownikow i zleca prace, a nastepnie uchyla sie
    od wyplaty wynagrodzen.
    W moim przypadku w chwili obecnej trwa postepowanie windykacyjne
    majace na celu odyzskanie zarobionych ciezko pieniedzy, ale wszytsko
    wskazuje na to, iz sprawa bedzie miala swoj epilog w sadzie.
    Z ostatnich uzyskanych przeze mnie informacji wynika, ze firma ta nie placi
    swych zobowiazan wobec co raz to wiekszej ilosci osob i grono oszukanych
    przez
    ta firme osob wciaz rosnie.

    Mam nadzieje, ze powyzsza informacja zmniejszy ilosc przyszlych
    ofiar oszukanczych praktyk tej firmy.

    Pozdrawiam serdecznie
    Sebastian Piasecki

  • 2. Data: 2002-09-08 15:21:01
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Sebastian <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al80rb$him$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > przez
    > ta firme osob wciaz rosnie.
    >
    > Mam nadzieje, ze powyzsza informacja zmniejszy ilosc przyszlych

    Dlaczego nie podajesz ich adresu mailowego ???
    Chciałem wysłać pozdrowienia dla ich mamusi i powiedzieć o jej zawodzie.
    I do tego parę jobów wysłać.