PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca a ubezpieczenie..

  • 1. Data: 2002-09-05 16:05:47
    Temat: praca a ubezpieczenie..
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    kilka pytań:
    -skonczyłam technikum i na razie nie studiuje - kiedy kończy mi sie
    ubezpieczenie?
    -czy podczas pracy w np. MacDonaldzie pracodawca opłaca mi ubezpieczenie
    czy musze być studentką i być ubezpieczona(dla niego taniej)?

    prosze o szybkie odpowiedzi i z góry dziekuje,ula

  • 2. Data: 2002-09-06 07:02:07
    Temat: Re: praca a ubezpieczenie..
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    jejku ludzie, naprwde nikt nie wie? błagam od szybką odpowiedz bo nie
    wiem czy robic badania czy nie, a potrzebne sa juz...

    ula

  • 3. Data: 2002-09-08 08:54:52
    Od: "Marcin Bartoszewicz" <p...@p...pl>

    > -skonczyłam technikum i na razie nie studiuje - kiedy kończy mi sie
    > ubezpieczenie?

    Z tego co wiem to w momencie ukonczenia nauki......
    Chociaz na 100% nie powiem, bo ostatnio przedluzalem
    w przychodni karte i choc nie pracuje a studia skonczylem w lipcu nikt sie o
    to nie pytal. Moze pozniej po przeprowadzeniu leczenia zamiast kasie chorych
    przychodnia/szpital wystawi rachunek Tobie.
    Najlepiej spytac sie o to w swojej przychodni.

    > -czy podczas pracy w np. MacDonaldzie pracodawca opłaca mi ubezpieczenie
    > czy musze być studentką i być ubezpieczona(dla niego taniej)?

    To zalezy jaka umowa podpisesz. Jesli o prace to nie ma problemu. Jesli
    bedzie to umowa zlecenia to ktoras ze stron musi odprowadzic ZUS i skladke
    na chorobowe.....

    Niestety, to jedyne co moge napisac ......
    Na pewno informacji tych udzieli Ci Rejonowy Urzad Pracy, a co do
    ubezpieczenia Kasa Chorych badz przychodnia.

    Pingwin