PracaGrupypl.praca.dyskusje › Osobista obecnosc

  • 1. Data: 2006-03-26 19:10:34
    Temat: Osobista obecnosc
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Witam,

    Sa czesto ogloszenia typu: firma poszukuje pracownika
    CV i LM prosimy skladac _osobiscie_ w sekretariacie firmy w dniu tymitym
    w godzinach takichitakch.

    Moje pytanie: po co to? ani szef nie oglada tych ludzi (tylko
    sekretarka), ludzie sie ciagle kreca po firmie, dezorganizujac nierzadko
    prace. ludzie musza sie fatygowac osobiscie zamiast wyslac maila czy
    nawet poczta aplikacje. nawet jesli spotkanie nie odbywa sie w
    sekretariacie firmy tylko z osoba rekrutujaca, to tych ludzi przyjdzie
    co najmniej kilkudziesieciu, osoba rekrutujaca straci mnostwo czasu na
    "rozmowy".
    w pewnej gazecie od kilku miesiecy ukazuje sie ogloszenie firmy ktora
    poszukuje pracownikow, a aplikacje mozna dostarczyc tylko osobiscie we
    wtorek do godziny 13ej? nie bardzo rozumiem taki sposib postepowania,
    ale ja duzo rzeczy jeszcze nie rozumiem.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-27 08:21:36
    Temat: Re: Osobista obecnosc
    Od: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Mar 2006 21:10:34 +0200, o`rety napisał(a):

    > prace. ludzie musza sie fatygowac osobiscie zamiast wyslac maila czy
    > nawet poczta aplikacje. nawet jesli spotkanie nie odbywa sie w

    Może firma nie chce tracić czasu na przebijanie sie przez stertę CV, po
    których widać że wysyłający nawet nie przeczytał ogłoszenia?

> [...]
    > wtorek do godziny 13ej? nie bardzo rozumiem taki sposib postepowania,
    > ale ja duzo rzeczy jeszcze nie rozumiem. pozdrawiam

    Bo pewnie później wracają "z miasta" akwizytorzy i czar
    "międzynarodowej korporacji" by prysł?

    --
    Mariusz Kropiwnicki
    email: s...@g...pl