PracaGrupypl.praca.dyskusjeOrzeczenie o niepelenosprawnosci+korzysci dla pracodawcy? › Orzeczenie o niepelenosprawnosci+korzysci dla pracodawcy?
  • Data: 2005-04-12 20:58:47
    Temat: Orzeczenie o niepelenosprawnosci+korzysci dla pracodawcy?
    Od: "Dominik" <j...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow,
    Bylem u lekarza orzecznika w ZUS, u ktorego otrzymalem zaswiadczenie o
    stopniu niepelnosprawnosci. Zaswiadczenie jest czasowe i na rok. Pytanie
    do Was - czy potencjalny pracodawca (mam 21 lat) moze miec jakies korzysci z
    tego mojego orzeczenia (jakies dofinansowanie, lub zwolnienia z jakichs
    oplat)? Pytam, bo chcialbym podjac zatrudnienie i nie wiem czy to orzeczenie
    mi bedzie pomagac w poszukiwaniu pracy czy tez tylko przeszkadzac? No i tak
    przy okazji - czy sa jakiekolwiek szanse, wspierajac sie tym orzeczeniem na
    zmiane kategorii w wojsku?
    Pozdrawiam,
    Dominik