PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres próbny i urlop płatny

  • 1. Data: 2005-07-11 18:40:02
    Temat: Okres próbny i urlop płatny
    Od: "lestat" <x...@w...pl>

    Witam,

    Chciałem sie zapytać, czy przysługuje mi płatny urlop w trakcie zatrudnienia
    próbnego na trzy miesiące. Sytuacja wygląda w ten sposób, że wcześniej
    pracowałem kilka lat w jednej firmie i automatycznie przeszedłem do innej
    firmy. Mam jeszcze do wykorzystania 7 dni urlopowych w tym roku. Ale czy ze
    względu na okres próbny, omija mnie ten przywilej urlopu płatnego. Tylko
    dodam, ze nie jest on z mojej woli, będzie to jeden dzień ze względu na
    renowacje instalacji elektrycznej. Z góry dzięki za odpowiedź!!!

  • 2. Data: 2005-07-11 19:00:26
    Temat: Re: Okres próbny i urlop płatny
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    należy się

  • 3. Data: 2005-07-12 21:05:00
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 11 Jul 2005 20:40:02 +0200, "lestat" <x...@w...pl>
    zakodował:

    >pracowałem kilka lat w jednej firmie i automatycznie przeszedłem do innej
    >firmy.

    Co znaczy "automatycznie"??

    > Mam jeszcze do wykorzystania 7 dni urlopowych w tym roku. Ale czy ze
    >względu na okres próbny, omija mnie ten przywilej urlopu płatnego.

    Raczej nie omija - ale opisz dokładnie sytuację.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-07-13 15:24:59
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > Co znaczy "automatycznie"??

    To znaczy, ze jednego dnia pracowałem w firmie x, a juz nastepnego poszedłem
    do firmy y.

  • 5. Data: 2005-07-14 06:20:19
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 13 Jul 2005 17:24:59 +0200, "lestat" <l...@w...pl>
    zakodował:

    >To znaczy, ze jednego dnia pracowałem w firmie x, a juz nastepnego poszedłem
    >do firmy y.

    I gdzie tu automatyka? Było porozumienie między tymi firmami?
    Przekształciła się firma? Wydzieliła się?