PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odprawa a lata nauki

  • 1. Data: 2002-02-28 21:05:11
    Temat: Odprawa a lata nauki
    Od: <g...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Feb 2002 20:39:10 +0100, "PrzemekG." <b...@k...prv.pl>
    wrote:

    >No to Stary - proponuję Ci wysadzić POLSAT, TVN, TVP1 ... itd. itp.
    >- nic chłopaki tam nie robią innego jak puszczanie piramid finansowych.
    >Bo chyba nie myślisz, że AUDIO-IDIO-TELE jest czymś innym niż właśnie taką
    >piramidą?
    >Przepraszam Was bardzo, że uraziłem Wasze poczucie estetyki wyskakując z
    >taką propozycją - macie rację, O Wszechwiedzący, lepiej siedzieć na tyłku w
    >domu i pobierać zasiłek dla bezrobotnych ....
    Jestes kolego durniem do ktorego nie przemawiaja argumenty ani nie
    majacym za grosz dobrego wychowania - wydaje ci sie ze twoja oferta
    jest jedyna i niepowtarzalna oraz ze w ten sposob tanio znajdziesz
    klientow a to blad. Uzytkownicy usenetu niecierpia spamu tak jak ty
    niescierpisz kiedy ci ktos narzyga na spodnie w knajpie. Z tego powodu
    (i dla kazdego z uzytkownikow innego) sadze ze nie znajdziesz tu
    klientow.
    >a propo - czy zasiłek dla bezrobotnych nie jest przypadkiem .... o kurcze -
    >80% społeczeństwa płaci ZUSy, 17% (dobrze by było gdyby wszyscy dostali)
    >czerpie z tego korzyści - a jak zwykle najlepiej zarabiają organizatorzy :(
    Masz powierzchowna opinie (a wiadomosci zadnych) o tym co to jest
    zasilek dla bezrobotnych, opieka spoleczna i ubezpieczenie. Co do 80%
    to moze ci chodzilo o pracujacych (jeszcze) bo ci nie stanowia 80%
    spoleczenstwa.
    >Ja #$%%#$# w tym kraju 80% społeczeństwa jest "wałkami nie z tej ziemi" !!!
    Zgadzam sie ze w naszym kraju jest duzo "walkow" i tylko tacy sie daja
    nabrac.
    >pozdrawiam gorąco i po raz kolejny proponuję
    >- nie chcecie - nie wchodźcie
    To nie html tu sie sciaga wszystko i wszystko czyta
    >- nie jesteście zainteresowani - nie czytajcie
    Zeby sie dowiedziec o czym trzeba to przeczytac jak widze nalezysz do
    grupy ludzi ktorzy nie czytaja tego co mu podsuna i potem maja
    klopoty.
    >- przeczytaliście i dalej nie chcecie - darujcie sobie swe intlektualne
    >wywody
    Najlepiej zebys w ogole sie juz wiecej na grupie nie odzywal a my
    spuscimy za toba wode.

    Natomiast rady pt nie czytajcie przypominaja nasikanie do jedynego
    ujecia wody i gadanie "nie pijcie".

    Aha jesli nie wiesz co to jest piramida albo nie zdajesz sobie sprawy
    ze uczestniczenie w niej jest przestepstwem to cie uswiadamiam ze jest
    to traktowane jako oszustwo i odpowiednio scigane

    Limfo
    ps. wszystkie porownania i epitety sa po to zebys zrozumial co robisz.

  • 2. Data: 2002-03-01 11:00:18
    Temat: Re: Odprawa a lata nauki
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Do odprawy wlicza się tylko czas przepracowany u danego pracodawcy, który ma
    tę odprawę wypłacić....szkoła wliczała się tylko do kwestii urlopowych.z
    tego co wiem,a może wiem niewiele?

  • 3. Data: 2002-03-01 18:06:08
    Od: "eli" <w...@w...pl>

    z tego co ja wiem to za okres studiów wniosek urlopowy liczy sie jabyś
    przepracował 8 lat a po szkole średniej licza jako 4 lata, przy czym tych
    okresów nie można dodawać.

    pozdrawiam

    --
    Wojciech Eliasz
    Technical University of Gdansk

  • 4. Data: 2002-03-01 19:47:52
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 1 Mar 2002 12:00:18 +0100, "Jola"
    <s...@p...onet.pl> zakodował:

    >Do odprawy wlicza się tylko czas przepracowany u danego pracodawcy, który ma

    Do odprawy liczy się staż pracy łącznie, u wszystkich pracodawców, ale
    szkoły się nie wlicza.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775