PracaGrupypl.praca.dyskusje › Loteria DVD 2002

  • 1. Data: 2002-02-28 20:51:33
    Temat: Loteria DVD 2002
    Od: "Bruti" <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Feb 2002 10:42:16 +0100, "duronek" <d...@a...btk> wrote:

    [ciach... a potem skroty]
    > * developerzy - rzezbienie w kodzie, pisanie aplikacji np w C++, Java
    > * webmajstrzy, ale tych to chyba juz nikt nie jest w stanie policzyc :-)
    >*administratorzy sieci - sieciowcy - Windowsy, Unixy, domenki, DNSy, LANy,
    >* bazodanowcy(to ja tak zahaczam pod nich) - serwery bazodanowe, tworzenioe
    >* analitycy (tu jest wieksza kasa niz u powyzszych) - projektuja aplikacje,
    [ciach...]
    Dodam jeszcze jedna kategorie - specjalisci w rozwiazaniach niszowych
    - SAP, AS400 itp. itd. IMHO naprawde duze pieniadze.
    [ciach...]
    >2ga- z moich obserwacji : najwieksza kasa jest tam gdzie:
    > - obraca sie pieniedzmi, np w bankowosci, ubezpieczeniach
    > - zajmujesz sie rzeczami na wyzszym poziomie abstrakcji - wspomniany
    >przeze mnie wczesniej analityk.
    Bylem w bankowosci i zachowalo mi sie jeszcze paru znajomych - Nie ma
    tam duzych pieniedzy a ci co je maja maja po prostu duzo szczescia.
    Najlepszy jesli chodzi o pieniadze jest przemysl pod warunkiem ze
    firma zarabia (z pustego i Salomon...) Osobna kategoria to firmy duze
    tam regula sa pensje pionka i dyrektora ale to tez osobny temat.

    Pzdr
    Limfo
    ps. mialem ciezki tydzien ale nawet konajacy ze zmeczenia przegladalem
    liste - nalog jakis ???