PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencje nieruchomosci w Wawie

  • 1. Data: 2002-02-28 14:26:20
    Temat: Agencje nieruchomosci w Wawie
    Od: "Pawel" <p...@p...com>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    > No... nie powiem że nie. Chyba jednak nie spełniam paru wymagań...

    Ee... no nie poddawaj się tak łatwo. Co prawda termin składania
    aplikacji chyba już minął ale... w internecie o ile pamiętam nie było
    ani słowa
    na temat terminu nadsyłania.
    Nie dowiesz się, póki nie sprawdzisz :-)

    > ... więc bierz! Niech stracę, co mi tam... :-)))

    :-))

    > P.S. Lubię ten serial, bo jest mało political correct... :-)

    Ja nie oglądam TV ;-)

    BTW w M$ szukają Enterprise Marketing Managera. (prawie od roku
    wisi ogłoszenie)
    Warunek konieczny "perfect english".

  • 2. Data: 2002-04-26 07:16:41
    Temat: Re: Agencje nieruchomosci w Wawie
    Od: "666" <p...@p...com>

    Własna działalność (musisz zarobić na ten swój ZUS), na etat nikt Cie nie przyjmie.
    Dżek

    > Czy mial ktos kontakt z agencjami nieruchomosci w Warszawie.
    > Na przyklad Dragowscy, Strzelczyk, Polanowscy lub inne.
    > Oczywiscie interesuje mnie praca w takiej agencji. (atmosfera, sposob
    wynagradzania, plusy i minusy)