PracaGrupypl.praca.dyskusjezus?? › Odp: zus??
  • Data: 2003-07-13 07:08:27
    Temat: Odp: zus??
    Od: "Tomi" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    powiem inaczej mój szeryf placi najnisza krajowa czyli te 800zl ale chciałem
    zalożyć wlasną firme bo dorabiam sobie na boku robiac meble ogrodowe jakies
    pergole ale obawiam sie ze wkoncu jakis życzliwy sąsiad doniesie na mnie lub
    jakas konkurecja mnie załatwi pozatym klient tez chce czasami fakture .
    nastepna sprawa to to że jest to narazie bardzo maly dochód i sezonowy ,nie
    stać mnie na oplate pelnego zusu .Pozatym myśle to jakos rozwinąc .

    a jeżeli nie będe wykazywal dochodu bo go nie bedzie przyczepią sie co to za
    firma która nie przynosi dochodó a funkcjonuje??
    powiem wam cieżko cokolwiek zrobić ,zarobić co to za kraj bez kombinacji nie
    da rady
    Pozd.Tomek