PracaGrupypl.praca.dyskusjezus?? › Re: zus??
  • Data: 2003-07-13 07:41:30
    Temat: Re: zus??
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pisarz programów" <q...@q...co> napisał w wiadomości
    news:bepn9f$blk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A nie masz dochodu? Strata na działalności może mieć incydentalny
    charakter,
    > ale nigdy permanentny. Więc jeśli nie odliczysz w jednym okresie to
    > odliczysz w drugim. Tylko nie pisz, że ciągle wykazujesz straty, bo nie
    > uwierzę. Nikt nie prowadzi interesu po to, by do niego ciągle dokładać.

    różnie bywa, ja nie dokładam, zapewniam, a zus płacę nie jeden :)
    co nie zmienia faktu, że dla wielu firm zus jest tym, co ich biznes wręcz
    hamuje, haracz... znam tylko 1 inna instytucje ktora dziala podobnie,
    mafia.
    ich tez nie interesuje czy zarobiles wystarczajaco, pieniadze
    poprostu maja sie znalesc.

    > Durny jestem więc mnie oświeć.

    nie to mialem na mysli, sorry.

    > A ja jestem taki durny, że rozliczam się sam, mając o tym jakieś pojęcie,
    > dodatku pojęcie jest tak blade, że piszę soft w tym temacie by innym było
    > lżej.

    tez sie rozliczalem sam na poczatku, ale doszedlem do wniosku, ze za
    te kilka zlotych moge wziasc biuro i zajac sie tym, czym zajmowac sie
    powinienem.