PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o zakazie konkurencji.. - czy podpisać › Odp: Umowa o zakazie konkurencji.. - czy podpisać
    From: "pp" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Umowa o zakazie konkurencji.. - czy podpisać
    Date: Tue, 12 Feb 2002 14:20:20 +0100

    kilka razy miałem okazje złożyć parafę pod podobną umową. jeżeli nie jest to
    wielka firma z ogromnymi powiązaniami ani też nie pracujesz w jakiejś
    specyficznej branży to prawda jest taka, że nikt nigdy nie dowie się gdzie
    ty podjąłeś jeszcze pracę. chyba, że podpadniesz to zaczną grzebać. podpisz
    i spokojnie pracuj na wiele frontów i nie przejmuj sie niczym. powodzenia

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...