PracaGrupypl.praca.dyskusjePodstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce › Odp: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
  • Data: 2003-05-11 20:16:53
    Temat: Odp: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
    Od: "michał t" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Strasznie się wszyscy rozpisali....
    może by tak cos zdziałać skoro każdy taki pewny swego....
    -to tylko taka propozycja.

    Przyznam się ,że nie czytałem wszystkich postów, ale jedna rzecz przykuła
    moją uwagę....emeryci blabla cośtam... emeryci....

    Zastanówmy się nad tym co w pracy robia renciści a nie emeryci....
    Rozumiem ,że niektórzy mają bardzo mało tej renty.....ale jeśli ktos bierze
    kilka ładnych stówek bo jest chory i nie może pracowac to czemu pracuje??
    Ci którzy na prawde sa chorzy nie dostaja rent(no oczywiście mówię o
    przypadkach), a Ci którzy mają troszkę kasy to dostaną ( na pewno
    słyszeliście afery o łapówkach za renty, a ja sam znam kilka osób , które
    takowe mają).

    Jest bardzo wiele rzeczy , które trzeba w Polsce poprawić, ale zauważcie, że
    to nie jest pl.praca.kłótnie tylko pl.praca.dyskusje.....warto zacząć
    rozmowy konstruktywne, a nie opierd..ć każdego kto ma inne(nawet błędne)
    zdanie na jakiś temat....
    Nie wydaje się Wam że grupa przyjmuje postać debaty politycznej (które to w
    Polsce na marnym poziomie)??