PracaGrupypl.praca.dyskusjeACCA,CFA,CIA-co warte? › Odp: ACCA,CFA,CIA-co warte?
  • Data: 2003-06-18 10:17:07
    Temat: Odp: ACCA,CFA,CIA-co warte?
    Od: Łukasz <we36167@(NOSPAM)rejestracje.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@o...pl> napisal:

    > Prośba do osób, które uczestniczyły bądź z innych źródeł posiadają wiedzę
    > praktyczną z zakresu certyfikatów ACCA, CFA, CIA dla finansistów.

    Wtiam,
    napisze tylko to co wiem o ACCA. Wydaje mi sie, ze te uprawnienia tak
    naprawde niewiele daja.
    O ile dobrze pamietam, dzialaja tylko w Wielkiej Brytanii, w kazdym innym
    panstwie i tak sa wymagane dodatkowe uprawnienia. Lepiej chyba jednak zrobic
    w Polsce bieglego, a dopiero ewentualnie potem ACCA (jest sie wtedy
    zwolnionym ze znacznej ilosci egzaminow).

    pozdrawiam
    Lukasz