PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] zaproszenie na moja stronke...

  • 1. Data: 2004-12-14 22:38:30
    Temat: [OT] zaproszenie na moja stronke...
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@e...pl>

    ..., do ktorej link umiescilem w sygnaturce. ostatnio widze coraz wiecej
    ogloszen o prace na stanowisku handlowcow, wiec materialy moga sie komus
    przydac. orawa graficzna pozostawia jak narazie wiele do zyczenia, ale
    tresc jest wazniejsza...

    ps: co o tym sadzicie? jak wam sie tematyka podoba? ;)

    Jacek Wojnarowski
    http://jss.webpark.pl/

  • 2. Data: 2004-12-15 08:57:30
    Temat: Re: [OT] zaproszenie na moja stronke...
    Od: Makson <m...@g...pl>

    na mnie te socjotechniki nie dzialaja

    Wiadomość napisana przez: Jacek Wojnarowski:

  • 3. Data: 2004-12-15 11:26:19
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > ps: co o tym sadzicie? jak wam sie tematyka podoba? ;)

    A ja nie wierzę by w tak prymitywny sposób udało Ci się przekonać
    informatyka do wspólnego zredagowania/przedstawienia oferty. Informatycy to
    według Ciebie idioci. Po takim wstępie dostałbyś kopa w d...., a jeżeli
    przyszedłbyś do firmy - informatyk informuje sekretariat ( i ochronę) że do
    firmy przyszedł domokrążca. Źle dobrałeś przykład - informatyka to odrębny
    dział i wysoko ceni swój czas. Nie będzie z Tobą współpracować za darmo,
    skoro w tym czasie może sobie pobuszować w necie. Mówiąc krótko - odeśle Cię
    z powrotem na drzewo.
    Tu mała podpowiedź - z informatykami najlepiej rozmawia się przez
    kieszeń. Jeżeli zapytasz o jego telefon, lub sieć, i na wstępie
    zaproponujesz jakiś bonus w postaci lepszej taryfy dostępnej tylko firmom,
    lub jakiś extra telefon, i umówisz się na spotkanie, i zaprezentowanie mu
    (właśnie trzeba to zaznaczyć że umawiasz się głównie z nim, i chcesz by w
    czasie wizyty był w firmie również dyrektor/prezes/właściciel ), to masz
    duże szanse powodzenia. Zauważ że informatycy są grupą najbardziej podatną
    na nowości w telefonii. I to oni wiedzą gdzie się firma zaopatruje, jakie ma
    upusty, i jaką prowizję pobiera ( w przypadku dużych firm i korporacji)
    pracownik firmy od hurtowni za to że firma korzysta z jej usług. Ale o tym
    pewnie też nie wiedziałeś....... Moim zdaniem - szkoda miejsca na serwerze
    na tą stronę. Ale może rozwinie się - a Ty wraz z nią. Nie znasz mechanizmów
    funkcjonujących w dużych firmach - to o czym piszesz to biura handlowe Pana
    Kazia z jednym komputerem i bez sekretarki. Poznaj firmę od środka - wbrew
    pozorom jest kilka standardów według jakich funkcjonują - piszę o tych
    większych, do których warto uderzać.
    Wybrałeś najtrudniejszy przykład - banda informatyków. Przy nich dobrze
    działa spokojne zachowanie - jeżeli zaczniesz gwałtownie zadawać pytania i
    nachalnie się umawiać na wizytę - to znowu na drzewo - bo informatycy jak
    żaden inny dział jest związany klauzulą o tajemnicy służbowej - nie dowiesz
    się nawet jaka firma sprząta u nich.

    Reasumując - z treści zawartej na tej stronie, wcale nie wynika że posiadasz
    dobre kwalifikacje, wręcz przeciwnie - stawia Cię w złym świetle.
    Zmień opis bo odstraszasz klientów.

    Reksio

  • 4. Data: 2004-12-15 22:59:47
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-15, Reksio <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > żaden inny dział jest związany klauzulą o tajemnicy służbowej - nie dowiesz
    Hyhy, nachalny przedstawiciel. Lubię takich, jak przychodzą do domu i jest
    mama mojej kobiety :) Gdy mnie znów zbierze na pisanie to opowiem o panu
    z Tele2 :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Czy jest suchy chleb dla kota?
    /Croolik/

  • 5. Data: 2004-12-17 00:50:17
    Od: "Jacek Wojnarowski" <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > skoro w tym czasie może sobie pobuszować w necie. Mówiąc krótko - odeśle Cię

    Widzisz, to jest Twoje zdanie. I najciekawsze jest to, że jeśli dokładnie byś
    przeczytał, to NIGDZIE NIE NAPISAŁEM, ŻE INFORMATYCY TO IDIOCI. Pokazałem
    tylko małą, starą już sztuczkę z pomocą osób postronnych w obcej dla mnie firmie.

> [...]
    > pracownik firmy od hurtowni za to że firma korzysta z jej usług. Ale o tym

    [ciach]
    Co za bzdura? Nigdy nie docierałem przez kieszeń, po prostu nie było mi
    potrzebne. A uwież mi, nie jedną słuchawkę sprzedałem w swoim życiu...

    > Moim zdaniem - szkoda miejsca na serwerze
    > na tą stronę.

    Dobrze, że to tylko Twoje zdanie...

> [...]
    > Kazia z jednym komputerem i bez sekretarki. Poznaj firmę od środka - wbrew
    > pozorom jest kilka standardów według jakich funkcjonują - piszę o tych

    Wolałbyś pracować nad jednym klientem przez 3-4 miesiące, czy mieć 3 Kaziów na
    dzień? ;) Segment rynku, który mam przyjemność obsługiwać to SME oraz SOHO. Z
    CORPO pracowałem wcześniej, w innej branży. A co do mechanizmów, to poproszę o
    przykład, bo chyba za krótko pracuje jako sprzedawca...

> [...]
    > żaden inny dział jest związany klauzulą o tajemnicy służbowej - nie dowiesz

    Tu masz rację, ale ciężki przykład, ale z takim mam najczęściej kontakt. Ale
    nie tylko.

    Dziękuję za opinie.

    Jacek Wojnarowski

  • 6. Data: 2004-12-17 00:54:57
    Od: "Jacek Wojnarowski" <j...@N...gazeta.pl>

    Makson <m...@g...pl> napisał(a):

    > na mnie te socjotechniki nie dzialaja

    Na mnie też, ale na dużą część ludzi tak...

    Pozdrawiam
    Jacek Wojnarowski
    http://jss.webpark.pl/