PracaGrupypl.praca.dyskusje › Święto w sobote po nowym roku

  • 1. Data: 2004-12-14 22:49:07
    Temat: Święto w sobote po nowym roku
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Doszły mnie słuchy, że od nowego roku ma zniknąć z KP przepis mówiący o tym,
    że jeśli święto wypadło w sobotę, to pracodawca musi dać pracownikom w
    zamian inny dzień tygodnia wolny. Czy ktoś wie coś na ten temat?

  • 2. Data: 2004-12-15 08:39:08
    Temat: Re: Święto w sobote po nowym roku
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    a po co 2 różne tematy z tą samą treścią?

  • 3. Data: 2004-12-15 20:10:02
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Użytkownik "M.P" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a po co 2 różne tematy z tą samą treścią?

    Bardzo przepraszam ale przy pierwszej serwer uparcie twierdził, że jej nie
    przyjmie... a jednak przyjął.